Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over de producten en diensten van Parentix. Mocht u het antwoord op uw vraag niet vinden of u wilt meer informatie, dan kunt u contact opnemen via ons contactformulier.

01.
Algemene vragen

Heeft Achilles Aquatics ook een showroom of winkel?

Achilles Aquatics heeft in Maartensdijk een showroom waar de producten, die op de website aangeboden worden, te bezichtigen zijn. Om deze showroom te bezoeken kunt vrijblijvend een afspraak maken via de website.

Waarom zijn de prijzen op de website niet zichtbaar?

De prijzen zijn alleen zichtbaar, indien u op de website ingelogd bent. Heeft u nog geen account, registreer u dan via de website of neem contact met ons op.

Hoe kan ik mij aanmelden als nieuwe klant?

Indien u een bedrijf heeft die werkzaam is in de aquarium- en vijverbranche dan kunt u zich aanmelden als nieuwe klant op onze website.

Zodra wij uw aanmelding verwerkt hebben, ontvangt u van ons bericht. U kunt zich dan inloggen om de prijzen van de producten te bekijken en een bestelling te plaatsen.

Hoe kan ik bestellen?

U kunt uw bestelling per telefoon, email en via onze webshop doorgeven of aan uw vertegenwoordiger wanneer deze bij u op bezoek is.

Wat is het minimum inkoopbedrag?

Wij hanteren geen minimum inkoopbedrag.

Wat is het franco leveringsbedrag?

Franco levering binnen Nederland en Belgie vanaf € 200.- netto orderwaarde, met uitzondering van zware goederen. Onder dit bedrag worden de feitelijke verzendkosten berekend.

Het franco leveringsbedrag geldt voor artikelen die daadwerkelijk op voorraad zijn en geleverd kunnen worden.

Kan ik ook mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling uiteraard ook in Maartensdijk afhalen zodra u bericht van ons heeft ontvangen dat uw bestelling klaarstaat.

Wat is de levertijd van de producten?

De levertijd verschilt per product en is daarom bij elk product apart weergegeven. Wij streven er naar om alle producten rechtstreeks uit voorraad te leveren.

Bestellingen die uit voorraad leverbaar zijn worden binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen / annuleren?

Indien uw bestelling nog niet verzonden is vragen wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

02.
Vragen over bestellingen
03.
Vragen over onze webshop

Hoe plaats ik een bestelling op de webshop?

  1. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen.
  3. Klik op de afrekenknop zodra u klaar bent met winkelen.
  4. Selecteer een verzendingswijze.
  5. Controleer uw bestelling en rond deze af.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

Als u online een bestelling plaatst ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wij houden u op de hoogte van uw bestelling. U kunt hiervoor ook naar het “Bestelling Volgen” pagina terecht, op onze website.

Waarom kunnen de verzendkosten niet worden bepaald?

Het volume van uw bestelling is waarschijnlijk te groot voor het systeem om de verzendkosten te kunnen bepalen. Rond zoals gewoonlijk uw bestelling af en wij nemen contact met u op voor de transportkosten. Hierna kunt besluiten om op ons voorstel in te gaan, of om bijvoorbeeld zelf de goederen af te (laten) halen.

Wat is de levertijd van de producten?

De levertijd verschilt per product en is daarom bij elk product apart weergegeven. Wij streven er naar om alle producten rechtstreeks uit voorraad te leveren.

Bestellingen die uit voorraad leverbaar zijn worden binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Neem contact met ons op of wijzig zelf uw accountgegevens via het “Mijn account” pagina.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

U gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden niet aan derden verstrekt.

Mag ik de productafbeeldingen en beschrijvingen van deze website kopiëren?

Uitsluitend klanten van Achilles Aquatics mogen de productafbeeldingen van onze website kopiëren voor gebruik op hun website.

U kunt ook alle afbeeldingen, productbeschrijvingen (in HTML code) en andere promotiemateriaal eenvoudig en snel via onze Dropbox map downloaden.

Waar kan ik terecht met problemen of klachten?

Als u een probleem of een klacht heeft over de producten of diensten van Achilles Aquatics dan kunt u dit telefonisch of via het contactformulier melden. Er zal alles aan gedaan worden om de klacht zo snel mogelijk op de lossen.

04.
Vragen over uw gegevens

Komt u er niet uit of heeft u een vraag?

Neem gerust contact met ons op.